Αποφάσισες να αγοράσεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο;

//Αποφάσισες να αγοράσεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο;

Αποφάσισες να αγοράσεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο; Σοφή απόφαση διότι μπορείς να αποκτήσεις  ένα αυτοκίνητο  αρκετά φθηνότερα από ότι σαν καινούριο αλλά θα πρέπει να πάρεις και το ρίσκο του μεταχειρισμένου!

Στην αγορά θα διαπιστώσεις ότι τα μεταχειρισμένα που πλέον υπάρχουν στην Ελλάδα χωρίζονται σε εγχώρια και εισαγόμενα.

Κάπου εδώ θα σας προκύψει το ερώτημα; Εγχώριο ή εισαγωγής και γιατί;

Το πρώτο σκέλος στο ερώτημα ίσως που πρέπει να απαντηθεί είναι αν τα εισαγόμενα αυτοκίνητα είναι το ίδιο καλά με τα εγχώρια;

Το δεύτερο σκέλος αφορά το αν  συμφέρουν οικονομικά (αν είναι φθηνότερα) ή όχι;

Οι απαντήσεις για να μας προκύψουν πρέπει να κάνουμε ορισμένους λογικούς συνειρμούς.

Γενικά στο εξωτερικό (Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία κ.λ.π) συνηθίζουν να αλλάζουν τα οχήματα τους(7-8 έτη)  γρηγορότερα από ότι οι έλληνες(9-10 έτη) Παρόλα αυτά σε αυτά τα χρόνια διανύουν περισσότερα χ.λ.μ  που σημαίνει ότι γενικά τα εισαγόμενα έχουν αρκετά περισσότερα χ.λ.μ από ότι τα ελληνικά του ιδίου έτους κυκλοφορίας. Ο μέσος όρος που γνωρίζουμε για τα ελληνικά δεδομένα των 13.000χλμ/έτος στην Γερμανία εκτινάσσετε στα 18.000-20.000 χλμ/έτος  (ειδικά αν είναι diesel) Από αυτό προκύπτει ότι ένα εισαγόμενο μοντέλο 5ετίας είναι δύσκολο να έχει λιγότερα από 90.000 χλμ στο χιλιομετρητή του. Άρα εισαγόμενα με 50.000/60.000 χλμ  5ετίας είναι μάλλον δύσκολο υπάρχουν! Αλλά έστω ότι κάποιος έψαξε και βρήκε το Καλό και φτηνό, μπορεί να το πουλάει σε τιμή χαμηλότερη από ότι υπαγορεύει η αγορά για ένα ελληνικό?

Για να το καταλάβουμε καλύτερα ας χρησιμοποιήσουμε ως παράδειγμα ένα opel astra 2013

Ένα Τέτοιο αυτοκίνητο π.χ στην Γερμανία κατά πάσα πιθανότητα εχει ίδια τιμή με την Ελλάδα ή και ακριβότερο. (περίπου 10.000-11.000 Γερμανία) (9.000-10.000 Ελλάδα) Για να εισαχθεί στην Ελλάδα πρέπει να πληρώσει κάποιος (Τελωνείο, μεταφορά κ.λ.π) περίπου 3.500-4.000€ που σημαίνει ότι μαζί με το κέρδος του εμπόρου για να τον συμφέρει ή αγοραπωλησία θα πρέπει να το πάρει από την Γερμανία 5.000€ ! Δύσκολο ε;  Ίσως φυσικά να βρει κάποιο αλλά θα έχει πάνω από 200.000 χλμ !

Από τον παραπάνω απλό συλλογισμό το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι ναι μεν ίσως ένα εισαγόμενο αυτοκίνητο, έστω και σε εξαιρετικές περιπτώσεις, θα μπορούσε να έχει χαμηλά χλμ αλλά είναι μάλλον αδύνατο να το εμπορευτεί κάποιος σε ανταγωνιστική τιμή!

Κανένα σχόλιο ακόμα!

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

8 + two =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.